Неділя, 19.05.2024, 07:44
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Озютичівська філія-гімназія ОЗЗСО "Затурцівський ліцей ім. В.К.Липинського"

Меню сайту
Категорії розділу
Шкільні події [87]
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 42
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Аналіз роботи методичного об’єднання

Аналіз роботи методичного об’єднання

класних керівників за 2012-2013 н. р.

(Гапяк Н. Р. – керівник МО класних керівників)

 

   Виховання дітей та молоді, формування у них цілісної системи і духовних пріоритетів є першочерговим завданням освітньої системи.

    На сучасному етапі розвитку суспільства пріоритетним напрямом виховного процесу є формування у дітей та учнівської молоді християнських, загальнолюдських моральних цінностей, що виробила цивілізація протягом тисячоліть свого існування. Кожний навчальний заклад має визначитися із системою виховної роботи, яка є передумовою створення середовища з потужним виховним впливом на особистість. МО класних керівників у школі є тим виховним стрижнем, що формує свідомість школяра, спонукає його до творчої активної життєвої позиції, активізує співпрацю педагогічного колективу із органом учнівського та батьківського самоврядування.

   У 2012-2013 н. р. МО класних керівників працювало над такою методичною проблемою:

   «Організація виховного процесу на основі вивчення і розвитку індивідуальних здібностей учнів шляхом впровадження інноваційних технологій»

   На засіданнях МО було розглянуто такі питання:

-         Обговорення нових гуманно-особистісних технологій.  Інноваційні форми групової роботи з дітьми.

-         Методика роботи з дітьми девіантної поведінки.

-         Диференціація та індивідуалізація виховання – необхідна умова розкриття творчої індивідуальності особистості. Робота з обдарованими дітьми.

-         Превентивне виховання учнів – пріоритетний напрямок виховання.

-         Вивчення сімей учнів – необхідна умова організації педагогічного всеобучу батьків. Умови успішного виховання дітей у родині.

   У ході роботи класні керівники активно ділились власним надбанням у системі виховання підростаючого покоління, творчо підходили до пошуку нових форм і методів у роботі з батьками, дискутували над проблемними питаннями з виховання школярів, ділились досвідом у проведенні класних та загальношкільних свят. Так, наприклад, класними керівниками було проведено ряд відкритих виховних заходів:

-         Свято шкільних традицій «Весела ярмарка» та «Свято матері»

(7-8 класи. Кл. кер. Морозюк С. В.)

-         «Наш маленький ювілей» (Іменини класу) та свято народних традицій «Писанка-мальованка у гості завітала» (5 клас. Кл. кер. Вишневська З.А.)

-         «У гості до «Колобка»» (екологічна казка на сучасний лад) та «Свято птахів» (6 клас. Кл. кер. Процан І. В.)

-         Літературно-фольклорне свято  «Оберіг» (в рамках тижня народознавства ) «Андріївські вечорниці»  та «Свято прощання зі школою», «Випускний прощальний бал»  (9 клас. Кл. кер.

Гапяк Н. Р.) 

 

     Хочеться відмітити, що класні керівники нашої школи активно працюють над виробленням власної системи виховання, при цьому спираються на передовий досвід колег. Плануючи виховну роботу, класні керівники насамперед проводять засідання «круглого столу», на яке виносять питання, що потребують певного обговорення.

     Особливу увагу МО приділяло питанню формування у школярів навичок культури здоров’я, уміння здійснювати власний вибір на користь здорового способу життя, збереження загального та репродуктивного здоров’я. З цією метою було проведено тематичні місячники: вересень – місячник з основ безпеки життєдіяльності «Збережи здоров’я на все життя» .

     З метою формування у школярів екологічної культури у жовтні був проведений місячник екологічного виховання «Земля – наш спільний дім», у рамках якого було проведено такі заходи, як: екскурсії «Стежками рідного краю», фотоілюстрації «Мальовнича Україна», екологічна акція «Затишок» (благоустрій території школи), усні журнали «Збережемо нашу планету зеленою та блакитною» тощо.

     Для формування в учнів правової культури у листопаді проводився місячник правової освіти,  в рамках якого велась робота з формування культури спілкування, толерантності, попередження шкідливих звичок та правопорушень. Місячник пройшов під гаслом: «Бережи мене, мій законе!», під час якого проводились усні журнали, вікторини на право- виховну тематику, Тиждень правових знань.

     Активізувався процес вивчення рідного краю, формування особистості з глибоким відчуттям своїх коренів роду, родини, народу. У цьому контексті було проведено у грудні-січні місячники національного виховання: «Я, родина, Україна»,  у березні місячник родинного виховання «Без сім׳ї нема щастя на землі».

      Місяць лютий пройшов під гаслом естетичного виховання: «Що внутрішня, що зовнішня краса тобі дарована, людино!»

      Виховати істинного патріота рідної землі – завдання не з простих на сучасному етапі. Формуванню патріотичних почуттів покликані ряд виховних заходів, що були проведені у рамках місячника патріотичного

виховання «Вічна слава героям, низький уклін їм!» У рамках цього місячника було проведено ряд виховних заходів, бесід, уроків пам’яті, наприклад: хвилина пам’яті «Чорнобильський набат», операція «Забуті могили» (упорядкування братської могили та обеліску Слави), уроки мужності тощо.

     «Спорт! Спорт! Спорт!» - під таким гаслом пройшов місячник фізичної культури і спорту, у рамках якого відбулись спортивні змагання «Шкіряний м’яч», «Золота ракетка», усні журнали «Воля – шлях до спорту». 

     Години спілкування проводились по різних напрямках діяльності: самоврядування, родинно-сімейні традиції, пізнавальні, художньо-естетичні, громадські, спортивно-оздоровчі, превентивні. Окремо відводилось роботі з вивчення учнів, тісному знайомству з батьками.                              Саме взаємодія класних керівників з батьками вимагала особливого значення. Роботу з батьками не слід зводити тільки до традиційних батьківських зборів, тому практикувалось проведення тижнів відкритих дверей, тематичних свят, індивідуальних консультацій, заочного анкетування, подяки за активну участь у громадській роботі класу, листи-повідомлення то що.

    Звичайно, особливе місце у виховній роботі відводилось превентивному вихованню. Для реалізації цілей виховання було проведено ряд виховних технологій. Наприклад, «Як вести себе у транспорті», диспут «Моє місце в суспільстві», усний журнал «Закон і ми». Значне місце відводилось роботі з безпеки життєдіяльності: бесіди з протипожежної тематики,  поводження з вибухонебезпечними предметами, пропагування здорового способу життя, правила вуличного руху тощо.

    Відомо, що краще засвоюється той матеріал, до якого в учнів є інтерес. Тому в роботі під час проведення свят, бесід, диспутів класні керівники керувалися принципом: повинно бути цікаво! Свій пошук спрямовували на тісну, зацікавлену співпрацю з учнями, використовуючи нетрадиційні форми проведення виховних годин: подорожі, вікторини, конкурси, КВК, інсценування, усні журнали, творчі сюрпризи тощо.

   Загалом учні нашої школи виховані, толерантні, дружні. Уболівають за успіхи свого класу.